Przeskocz do treści

Do pobrania

Poniżej znajdują się linki do pobrania ważnych dokumentów udostępnionych przez Spółdzielnię. Wszystkie pliki zapisano w formacie PDF. Większość przeglądarek powinna otworzyć dokument w osobnym oknie. Do przeglądania plików off-line potrzebny jest program Adobe Reader, który można pobrać ze strony producenta.

Wszystkie dokumenty mają status obowiązujący.

Zgłoszenie liczby osób zamieszkujących w lokalu

Wyciąg z regulaminu GZM:

§ 44 - OBOWIĄZEK INFORMOWANIA SPÓŁDZIELNI PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW LOKALI

1. Użytkownik lokalu ma obowiązek na bieżąco korygować liczbę osób zameldowanych i faktycznie zamieszkałych poprzez złożenie w administracji Spółdzielni oświadczenia w terminie 14 (czternastu) dni od daty zaistnienia zmiany liczby osób w lokalu.

2. Opłatę według nowej liczby osób nalicza się począwszy od następnego miesiąca po miesiącu, w którym oświadczenie złożono w administracji Spółdzielni.

3. Korekta liczby osób zamieszkałych w lokalu ustalona według złożonego oświadczenia dokonywana jest na czas nieokreślony (chyba, że z treści oświadczenia i załączonych do niego dokumentów wynika inaczej), przy czym minimalny okres korekty wynosi 3 miesiące.

4. W przypadku poświadczenia nieprawdy przez Użytkownika lokalu w oświadczeniu dotyczącym liczby osób zamieszkałych (podano mniejszą liczbę osób niż faktycznie zamieszkuje w lokalu) Spółdzielnia obciąży Użytkownika lokalu dodatkową opłatą za nieujętą w oświadczeniu liczbę osób za okres 12 miesięcy wstecz od daty złożenia oświadczenia. W przypadku użytkownika lokalu, który tytuł prawny do lokalu uzyskał w okresie ostatnich 12 miesięcy, dodatkową opłatę nalicza się począwszy od miesiąca, w którym uzyskał on tytuł prawny do lokalu.

Wypełnione formularze prosimy składać w biurze Spółdzielni, przekazywać administratorowi w trakcie dyżuru lub wysłać skan dokumentu mailem na adres: administracja[at]skarbowiec.waw.pl

Uwaga – zgłoszenie liczy osób zamieszkujących w lokalu prosimy składać na udostępnionym powyżej formularzu.


Zarząd SBM "SKARBOWIEC" publikuje uchwały przyjęte w trakcie obrad. Treść uchwał została poddana anonimizacji zgodnie z Polityką Przetwarzania Danych Osobowych. Wszystkie pliki w formacie PDF.

Uchwały Zarządu

Rok 2025:

UZ 01/2025, UZ 02/2025, UZ 03/2025

Rok 2024:

UZ 1/2024, UZ 2/2024, UZ 3/2024, UZ 4/2024, UZ 5/2024

Rok 2023:

UZ 1/2023, UZ 2/2023, UZ 3/2023, UZ 4/2023, UZ 5/2023, UZ 6/2023

Rok 2022:

UZ 1/2022, UZ 2/2022, UZ 3/2022, UZ 4/2022, UZ 5/2022, UZ 6/2022, UZ 7/2022, UZ 8/2022, UZ 9/2022, UZ 10/2022, UZ 11/2022, UZ 12/2022, UZ 13/2022,

Rok 2021:

UZ 1/2021, UZ 2/2021, UZ 3/2021, UZ 4/2021, UZ 5/2021,

Rok 2020:

UZ 1/2020, UZ 2/2020, UZ 3/2020, UZ 4/2020, UZ 5/2020, UZ 6/2020, UZ 7/2020, UZ 8/2020, UZ 9/2020, UZ 10/2020, UZ 11/2020,

Rok 2025:

Uchwały Rady Nadzorczej: URN 2025 01, URN 2025 02, URN 2025 02 - zal - PGF, URN 2025 03, URN 2025 03 - zal - PGF
Protokoły Rady Nadzorczej: Protokół z posiedzenia RN i Zarządu 2025-04-08, Spr. z posiedzenia RN 2025-04-11, Spr. z posiedzenia RN 2025-04-19,

Rok 2023:

URN 31/08/2023